Este din nou momentul acela!
Crăciunul este chiar la colț, ceea ce pentru multe corporații vine cu promisiunea unei petreceri de birou de neuitat. Pentru angajatori este o oportunitate de a-și arăta aprecierea față de personal pentru un an de muncă grea. Pentru angajați, este momentul de răsfăț, socializare cu personalul din afara echipei lor directe și de a sărbători realizările.

Pentru un sfârșit de succes al anului care reflectă afacerea ta și recompensează angajații, urmează acești 7 pași simpli pentru a planifica o petrecere de neuitat de birou.

1. Decide asupra stilului evenimentului
Numărul de oaspeți și bugetul vor determina de obicei stilul evenimentului. Cocktail-urile, prânzurile și mesele sunt opțiuni populare, dar ai luat în considerare să faci ceva total diferit în acest an?! Ca o noapte de socializare a brânzeturilor și a vinului, o petrecere de Crăciun tematică, un picnic la birou? Vei fi bucuros să auzi că există companii care pot organiza toate acestea, cu locuri care pot satisface grupuri de la 20 la 4000.
2. Alege o locație
Pentru confort, este o idee bună să alegi o locație apropiată de birou, cu legături excelente de transport! Restaurantele asigură cea mai bună experiență posibilă pentru petrecerea de Crăciun, unde atenția va fi acordată exclusiv oaspeților.
3. Event Design
Adăugarea unei teme la petrecerea de Crăciun pe baza unei idei de culoare sau de fantezie este o idee minunată pentru a duce personalul în spiritul Crăciunului. Stilistii sugereaza teme specifice pentru o iarnă minunată. Începe cu decorul și iluminatul mesei și, dacă bugetul permite, crează un colț de fotografie pentru Facebook și Instagram care va implora oaspeții să oprească și să facă poze!
4. Catering
Mâncarea și băuturile delicioase sunt ingredientul cheie al oricărei petreceri de Crăciun! Indiferent dacă plănuiesti un cocktail cu canapele, un prânz lung, o cină decadentă sau un meniu de stil, alege un loc renumit pentru ofertele lor de mâncare și asigură-te că oaspeții sunt hrăniți și udați.

5. Asigură divertisment
Divertismentul este un element cheie pentru orice petrecere bună. Vrei să vezi oaspeții relaxați și să te bucuri de ei și cu ei? Divertismentul este cheia. Trupele live, DJ-ii – sunt toate bune pentru a încerca. Oaspeții iubesc interactivitatea. Adăugă un element de distracție petrecerii de Crăciun. Oaspeții își vor lăsa garda jos și vor rămâne până la capăt. Angajează profesioniști pentru o petrecere reușită.
6. Cere sfatul.
Dacă esti în căutarea unui sprijin suplimentar sau a unei inspirații, sună la TSound, echipa ta de sonorizare – ei sunt cu adevărat experți în ceea ce fac și te vor ajuta să elimini stresul din planificare. 0724 516 008 și Alex îți va da cele mai bune soluții.

7. Bucură-te!
Odată ce ai făcut toate cele de mai sus și toată lumea se află la fața locului ducând hainele la garderobă, cel mai important lucru pe care îl poți face este să te relaxezi și să te bucuri de petrecere.

Hai să facem party!
Cu o selecție de evenimente de zi și de noapte, cu stat pe jos sau stil cocktail, te vei simți extraordinar dacă alegi să lucrezi cu TrendySound. Pentru mai multe informații, te rugăm să accesezi următorul link

0
Comments

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    © 2017 Trendy Sound
    .